پاسخ های یک پرسشگر

پاسخ های یک پرسشگر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رسول جمالی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

پاسخ های یک پرسشگر اگر بدنبال تعریف سرنوشت و قسمت هستید؟ اگر از شنیدن اینکه این مصیبت وارده یا خسارت وارد به شما حکمتی داره خسته شدید؟اگر دنبال این سوال هستید که چرابرخی غرق در رفاه و خوشبختی توسط خدا آزمایش می شوند و برخی با شکم گرسنه؟ اگر بدنبال سوال اینکه چرا حکمت خدا برای یک مادر معجزه را رقم می زند و شفای بچه اش را به او هدیه می دهد ولی مادر دیگری را تنها شاهد مرگ بچه اش قرار می دهد؟ اگر با هر جوابی قانع نمی شوید و بدنیال منطق و برهان هستید و می خواهید قانون حاکم بر حکمت و چرایی آنرا بدانید و معتقدید هر مسئله ای در دین مطرح شود باید با عقل و منطق و علم اثبات شود و از دلایل حدیث های نقلی و داستان های روایی و نتایج بی سر و ته خسته شدید توصیه میکنم به هیچ عنوان خواندن این کتاب را از دست ندهید. این کتاب نتیجه بیش از ده سال تفکر و اندیشه و خواندن و خواندن و خواندن است که در قالب این نوشته تقدیم می گردد.   کلمات کلیدی: تفکر، عقل و منطق، سرنوشت، تعریف سرنوشت، معجزه، شانس، آفرینش انسان، برچسب‌ها: تفکر، عقل و منطق، سرنوشت، تعریف سرنوشت، معجزه، شانس، آفرینش انسان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری