کمیک لاکپشت های نینجا - قسمت هشتم

کمیک لاکپشت های نینجا - قسمت هشتم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

معرفی کمیک لاکپشت های نینجا - قسمت هشتم لاکپشت های نینجا مجموعه کمیکی است که در آن لاکپشت هایی که از نظر ژنتیکی جهش یافته و از نظر جثه بزرگ شده اند، پیش یک موش صحرایی که مشکل مشابه دارد، نینجوتسو یاد گرفته و در شهر به جنگ با خلافکاران می پردازند. نام این شخصیت ها از هنرمندان رنسانس گرفته شده است: رافائل: نقاش رنسانس لئوناردو: لئوناردو داوینچی نقاش ایتالیایی مایکل آنجلو: میکل آنژ، مجسمه ساز و سازنده مجسمه داود نبی دوناتلو: هنرمند ایتالیایی رنسانس در این مجموعه ۸ قسمتی که نام هر قسمت به اسم یکی از شخصیت هاست این شخصیت ها با داستان های مختلفی مواجه می شوند. کلمات کلیدی: دانلود کمیک لاک پشت های نینجا pdf، بازی لاکپشت های نینجا، کمیک تصویری، بخش هشتم کمیک لاک پشت های نینجا، کمیک لاک پشت های نینجا، کمیک لاکپشت نینجا، برچسب‌ها: دانلود کمیک لاک پشت های نینجا pdf، بازی لاکپشت های نینجا، کمیک تصویری، بخش هشتم کمیک لاک پشت های نینجا، کمیک لاک پشت های نینجا، کمیک لاکپشت نینجا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری