دعای مادرم

دعای مادرم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی خدامیان آرانی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

دعای مادرم این دعاها، گنجینه اى بزرگ از معارف آسمانى است، هرکس مى خواهد در عرفان حقیقى به جایى برسد، باید از این دعاها بهره بگیرد، افسوس که جوانان ما، مناجات هاى افرادى که از خطا به دور نیستند را حفظ هستند و آن ها را به خوبى مى شناسند، ولى با مناجات ها و راز و نیازهایى که حضرت فاطمه(علیها السلام) با خدا داشته اند، بیگانه اند. این جلوه اى از مظلومیّت جانسوز دختر پیامبر است! خدا به من توفیق داد تا این دعاها را به وسیله این کتاب منتشر کنم، روش من این بود که دعاهاى روزانه را به چند قسمت تقسیم نمودم و هر قسمت را ابتدا ترجمه نمودم و سپس به شرح قسمت هاى مهم آن پرداختم، در پایان کتاب هم متن عربى دعاها را آورده ام.    کلمات کلیدی: دعای حضرت فاطمه، حضرت زهرا، مظلومیت حضرت زهرا، دهه فاطمیه، اهل البیت، برچسب‌ها: دعای حضرت فاطمه، حضرت زهرا، مظلومیت حضرت زهرا، دهه فاطمیه، اهل البیت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری