علوم تکمیلی ویژه مدارس استعدادهای درخشان

علوم تکمیلی ویژه مدارس استعدادهای درخشان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بهناز اسدی
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

علوم تکمیلی ویژه مدارس استعدادهای درخشان یاد گرفتن واژه ها خیلی لازم است، اما این کار علم نیست. البته منظورم این نیست که چون علم نیست نباید آن را یاد بدهیم. ما دربارۀ اینکه چه چیزی را باید یاد بدهیم حرف نمی زنیم؛ دربارۀ این بحث می کنیم که علم چیست. این که بلد باشیم چطور سانتیگراد را به فارنهایت تبدیل کنیم علم نیست. البته دانستنش خیلی لازم است، ولی دقیقاً علم نیست. برای صحبت کردن با یکدیگر باید واژه داشته باشیم، کلمه بلد باشیم و درست هم همین د قیقاً چیست. در این صورت، می فهمیم که چه «علم» و «فرق استفاده از واژه» است. ولی خوب است بد انیم که وقت ابزار علم مثل واژه ها و کلمه ها را تدریس می کنیم و چه وقت خود علم را یاد می دهیم. کتاب علوم تکمیلی، همان طور که از نام آن مشخص است؛ در تکمیل مطالب کتاب علوم پایۀ نهم تألیف شده است. مطالب این کتاب در مفهوم وابسته به کتاب درسی و در ظاهر، مستقل از آن هستند. کلمات کلیدی: علوم تکمیلی، مدارس استعدادهای درخشان، دانلود کتاب علوم، برچسب‌ها: علوم تکمیلی، مدارس استعدادهای درخشان، دانلود کتاب علوم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری