مجموعه داستان سقط جنین

مجموعه داستان سقط جنین

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی پاینده
  • چاپ و سال / کشور: 2017

توضیحات

مجموعه داستان سقط جنین این مجموعه شامل داستان هاییست برگرفته از واقعیات امروز جامعه ی ما. حقایقی که همه آن ها را می دانند اما کمتر کسی بدان ها اشاره ای می کند. باشد که آیندگان واقعیت امروز جامعه ی ما را بدانند. درست مانند این کارتون ها که یک فرشته و یک دیو روی شانه ی چپ و راست آدم می نشینند و یکی می گوید که این کار را بکن و دیگری نظر مخالفش را دارد شده بودم. از یک طرف با خودم می گفتم که دروغ می گوید و اصلاً راست هم که بگوید، بِدَرَک، بگذار برود هر کار می خواهد بکند و از طرف دیگر با خودم می گفتم که گناه دارد، اگر راست بگوید چه؟ برود گردنبندش را بفروشد؟! با خودم فکر می کردم که ما همیشه پیشگیری می کردیم و محال است حامله شده باشد و اصلاً از کجا معلوم که کار من باشد؟ شاید کار دیگری باشد و حالا می خواهد بیندازد گردن من. نکند با خانواده اش نقشه ای برایم کشیده باشند؟! کلمات کلیدی: داستان اجتماعی، دانلود داستان سقط جنین، داستان های سقط جنین، دانلود مجموعه داستان اجتماعی، برچسب‌ها: داستان اجتماعی، دانلود داستان سقط جنین، داستان های سقط جنین، دانلود مجموعه داستان اجتماعی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری