نحوه ارائه کنفرانس و دفاع از پایان نامه دانشجویی

نحوه ارائه کنفرانس و دفاع از پایان نامه دانشجویی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بهمن دهقانی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

نحوه ارائه کنفرانس و دفاع از پایان نامه دانشجویی اگر دانشجو هستید و می ترسید که کنفرانس تان را خراب کنید و یا در جلسه دفاع نتوانید به خوبی از پایان نامه خود دفاع کنید. و اگر دوست دارید همیشه در جلسات کنفرانس و دفاع دانشجویی با اعتماد به نفس عالی ظاهر شوید و بدرخشید. این کتاب می تواند به شما کمک زیادی نماید و مطالب ارزشمندی را در اختیار شما قرار دهد. کلمات کلیدی: چگونه کنفرانس دانشجویی ارائه دهیم، چگونگی ارائه یک کنفرانس خوب، آموزش کنفرانس دادن در دانشگاه، نحوه ارائه دانشجویی، در جلسه دفاع چه بگوییم، دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد، برچسب‌ها: چگونه کنفرانس دانشجویی ارائه دهیم، چگونگی ارائه یک کنفرانس خوب، آموزش کنفرانس دادن در دانشگاه، نحوه ارائه دانشجویی، در جلسه دفاع چه بگوییم، دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری