توسعه اقتصادی

توسعه اقتصادی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : احمد قربانی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

توسعه اقتصادی اخیراً‌ در سر هر کلاس، محفل دوستانه و یا محافل عمومی که بحث توسعه اقتصادی می شود. دانشجویان و غیر دانشجویان یک سؤال مشترک دارند، چرا در دنیایی که همه کشورها به توسعه اقتصادی رسیده اند،‌ کشورهای اسلامی در دام توسعه نیافتگی و تخریب قرار گرفته اند؟  تکرار این سؤال موجب شد تا کلیه یادداشت هایی که برای تدریس توسعه اقتصادی جمع آوری شده بود. با هدف پاسخی برای سؤال فوق دوباره نویسی شود. از طرفی در چند سال آینده تنها کشورهای اسلامی هستند که توسعه نیآفته اند. لذا باید تئوری های توسعه را معطوف به توسعه اقتصادی کشورهای اسلامی نوشت. این کتاب در این زمینه  فتح باب خوبی تا دیگران هم در زمینه  توسعه کشورهای اسلامی بیشتر بحث کنند.  این کتاب می تواند بعنوان مرجع اصلی برای درس توسعه اقتصادی در مقطع کارشناسی و یا یکی از مراجع اصلی و کمکی برای مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری، مورد استفاده قرار گیرد. کلمات کلیدی: توسعه اقتصادی، اقتصاد ایران، توسعه در کشورهای اسلامی، کشورهای توسعه یافته، اقتصاد در جهان سوم، برچسب‌ها: توسعه اقتصادی، اقتصاد ایران، توسعه در کشورهای اسلامی، کشورهای توسعه یافته، اقتصاد در جهان سوم
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری