پیشگیری و درمان چاقی کودکان و نوجوانان

پیشگیری و درمان چاقی کودکان و نوجوانان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رویا کلیشادی-آریو موحدی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

پیشگیری و درمان چاقی کودکان و نوجوانان سپاس و ستایش خدای راست که بار دیگری توفیقی نصیب اینجانبان نمود تا به قدر توان با نگارش مطالبی هرچند کوتاه ولی کاربردی، نسبت به پیشگیری و درمان معضلی از مشکلات سلامتی جامعه گامی برداشته و در افزایش آگاهی هم‌میهنان عزیز کوشا باشیم. اگرچه سوءتغذیه از دیرباز و تاکنون یکی از اهم مسائل سلامتی در کودکان بوده است و هنوز نیز نقش عمده‌ای در سلامتی جوامع بازی می‌کند، لیکن روند رو به رشد اضافه وزن و چاقی در اکثر کشورها سبب نگرانی‌های بسیاری شده است. نقش چاقی کودکان در بروز بیماریهای مختلف در بزرگسالی از یکسو و عوارض جسمی و روانی آن برای کودکان و نوجوانان از سوی دیگر، ما را بر آن داشت تا به سهم خویش بعنوان بخشی از جامعه پزشکی سعی در افزایش آگاهی جامعه در خصوص این عارضه و خطرات مرتبط با آن نموده مانع احتمالی از چاقی و اضافه‌وزن کودکان و نوجوانانمان گردیم. در کتاب پیش‌روی سعی بر آن شده است تا از جدیدترین منابع و اطلاعات روز دنیا استفاده نموده و کلام خویش را به منابع قوی مزین و قوی سازیم. به یقین تلاش حاضر به دلیل فشردگی مطالب خالی از ایراد نخواهد بود، اما امید است در تأمین هدف مؤلفین که افزایش و ارتقاء سلامت جامعه بود است، توفیق داشته باری از مشکلات سلامت جامعه در درازمدت کم نماید. کلمات کلیدی: چاقی، لاغری، چاقی در کودکان، پیشگیری از چاقی، درمان چاقی کودکان، درمان چاقی نوجوانان، برچسب‌ها: چاقی، لاغری، چاقی در کودکان، پیشگیری از چاقی، درمان چاقی کودکان، درمان چاقی نوجوانان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری