چند بار شالگردنت را ببافم؟

چند بار شالگردنت را ببافم؟

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فاطمه جابری فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

چند بار شالگردنت را ببافم؟ ماهرخ نشسته بود روی صندلیِ مقابلِ پنجره و بافتنی می بافت. تمام سال آرام بود، شبیه یک گیاه، می نشست روبروی پنجره، زیر لب آوازی زمزمه می کرد و دستهایش مشغول بود. اما روزهایی که حالش پریشان می شد، دائما در خواب و بیداری هذیان می گفت. بی وقفه اسم امیر را به زبان می آورد و فریاد می زد. نه لب به غذا می زد و نه حتی جز با تزریق آرامبخش می خوابید. مدام در انتظار بود و در ترس، هیچکس هم نمی دانست چه چیزی او را به این روز کشانده است. این مجموعه داستان، شامل هفت داستان کوتاه است که از خواندن آن لذّت خواهید برد. کلمات کلیدی: دانلود داستان کوتاه، مجموعه داستان کوتاه، داستان عاشقانه، داستان اجتماعی، دانلود داستان اجتماعی، دانلود داستان عاشقانه، برچسب‌ها: دانلود داستان کوتاه، مجموعه داستان کوتاه، داستان عاشقانه، داستان اجتماعی، دانلود داستان اجتماعی، دانلود داستان عاشقانه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری