آموزش ساخت کانال تلگرام و ناگفته های تلگرام

آموزش ساخت کانال تلگرام و ناگفته های تلگرام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جمال روح بخش
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

آموزش ساخت کانال تلگرام و ناگفته های تلگرام تلگرام به عنوان پراستفاده ترین نرم افزار پیام رسان و همچنین شبکه اجتمامی موبایلی امکان ساخت کانال تلگرام را به ما داده است. کانال یک رسانه است. رسانه ای که می تواند میلیون ها عضو داشته باشد و شما برای آنها محتوا ارسال کنید. محتوایی که موضوع کانال شما آن را مشخص می کند که چه باشد و چه نباشد. خیلی ها هستند که با کانال تلگرام خود در حال کسب درآمد هستند یا به کسب و کار فیزیکی و یا مجازیِ خود رونق می دهند. این بستگی به نحوۀ استفاده از این بستر برای رسیدن به هدفِ خود دارد. کتاب آموزش ساخت کانال تلگرام اینجاست که به شما نقطۀ عطف ساخت یک کانال مفید و جذاب تلگرام را بیاموزد. این کتاب همینک پیش روی شماست که به رایگان آن را دریافت کرده و مطالعه کنید. کتاب به صورت تصویری و به زبان فارسی نگارش شده است. هر کسی با هر دانشی که یک دستگاه گوشیِ هوشمند در اختیار دارد می تواند از محتوای این کتاب استفاده کند. علاوه بر آن ما به شما آموزش خواهیم داد که چطور به صورت حرفه ای کانال تلگرام تان را مدیریت کنید. کتاب آموزش ساخت کانال تلگرام تمامی مراحل از مقدماتی ترین نقطه تا حرفه ای ترین نکات را به زبانی شیوا به شما آموزش میدهد. پس با کتاب آموزش ساخت کانال تلگرام همراه باشید تا یک تلگرام کار حرفه ای شوید! کلمات کلیدی: آموزش ساخت کانال تلگرام، آموزش تلگرام، آموزش حرفه ای در تلگرام، ایجاد کانال تلگرام، کانال حرفه ای تلگرام، ترفندهای تلگرام، ترفندهای کانال تلگرام، مدیریت کانال تلگرام، ارتباط با مدیر کانال تلگرام، برچسب‌ها: آموزش ساخت کانال تلگرام، آموزش تلگرام، آموزش حرفه ای در تلگرام، ایجاد کانال تلگرام، کانال حرفه ای تلگرام، ترفندهای تلگرام، ترفندهای کانال تلگرام، مدیریت کانال تلگرام، ارتباط با مدیر کانال تلگرام
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری