رمان تقابل

رمان تقابل

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : الف کلانتری
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

رمان تقابل داوود با قدم هایی خسته و دلی شکسته، به دنبال راهی برای التیام دردی ست که به جانش افتاد. قصه ی غصه هایش از او مرد سرسختی ساخت که با دنیا هم سر جنگ داشت و این بین، به ازای سوختن عزیزترینش؛ عزیزترین دیگری را سوزاند به شعله ی انتقام... فردا خیلی دیر است، باید از همین "لحظه" شروع کنم! نباید بگذارم عقربه ها مرا دُور بزنند؛ می خواهم دست ببَرم در ذهنم؛ هر چه افکارِ منفی دارد، خالی کنم! باید جا برای احساساتِ خوب باز کنم. خاطرات مُرده ی زیادی روی دستم باد کرده است! تمامِ کهنگی ها را باید خاک کنم. پروانه های زیادی در من سر از پیله در آورده اند؛ وقتِ آن است که از خودم آزاد شوم! من هنوز به پرواز با بال های شکسته ایمان دارم... کلمات کلیدی: دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب تقابل، دانلود رمان های الف کلانتری، برچسب‌ها: دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب تقابل، دانلود رمان های الف کلانتری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری