وارونگی

وارونگی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فاطمه جابری فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

وارونگی در عصر ما که هر کسی از طریق شبکه­ های اجتماعی مجالی برای بیان افکارش با دیگران دارد، هر کسی هم می­تواند شاعر احساسات خود باشد. اما دریغ که به همان اندازه دنیا سطحی ­تر ­شده و مردم کمتر فرصت دارند و می­خواهند که به اعماق قلب خود مراجعه کنند. این مجموعه، حاوی شعرواره­ هایی است که نویسنده آن نه برای خودنمایی، بلکه برای ابراز احساسات درونیش نگاشته. در عین اینکه این نوشته­ ها بیانگر افکار و تاملّات یک نفر است، اما هر کسی می­تواند با آنها همراه شود و کم یا زیاد سهمی مشترک با آنها بیابد.     عمری بر مردگان گریسته ­ام، امروز بر زندگان  بیچاره زندگان، خوش به حال مردگان... کلمات کلیدی: مجموعه شعر فارسی، شعر عاشقانه، دلنوشته، دانلود مجموعه شعر عاشقانه، شعرواره، غزلیات، دانلود مجموعه اشعار فاطمه جابری فرد، برچسب‌ها: مجموعه شعر فارسی، شعر عاشقانه، دلنوشته، دانلود مجموعه شعر عاشقانه، شعرواره، غزلیات، دانلود مجموعه اشعار فاطمه جابری فرد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری