سیستم های برق اضطراری

سیستم های برق اضطراری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پویان اصغریان
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

سیستم های برق اضطراری برخی از سیستم های حساس و مهم در منازل و اماکن عمومی یا در ادارات و کارخانجات، باید هنگام قطع برق شهر به کار خود ادامه دهند. برخی از مشکلاتی که هنگام قطع برق در ساختمان به وجود می آید، به شرح زیرند: ازکارافتادن آسانسورها؛ ازکار افتادن درهای اتوماتیک؛ ازکار افتادن سیستم گرمایش و سرمایش و تهویه مطبوع؛ ازکار افتادن پمپ های تأمین فشار آب و پمپ های آتش نشانی؛ نبودن روشنایی. با توجه به موارد بالا، متوجه ضرورت چاره اندیشی برای مواقع قطعی برق می شویم. بنابراین باید منابعی برای تأمین برق در زمان نبودن برق شبکه در نظر گرفته شود. در این کتاب بصورت کامل و مفید و مختصر به بررسی این منابع و نحوه نصب و راه اندازی انها خواهیم پرداخت. کلمات کلیدی: برق اضطراری، برق اضطراری خانگی، انواع برق اضطراری، دستگاه برق اضطراری، برچسب‌ها: برق اضطراری، برق اضطراری خانگی، انواع برق اضطراری، دستگاه برق اضطراری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری