رامپل استیل اسکین

رامپل استیل اسکین

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : برادران گریم
  • مترجم : محمدصادق جابری فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

رامپل استیل اسکین آسیابانی فقیر برای اینکه دخترش آینده ی بهتری داشته باشد، او را به قصر پادشاه میبرد؛ و ادعا میکند که دخترش میتواند کاه را بریسد و به طلا تبدیل کند. دختر آسیابان در انجام این کار درمانده است که مرد کوتوله ای از پنجره اتاق وارد میشود و این کار را برایش انجام میدهد. اما در عوض کمک بزرگی که کرده از او چیزی میخواهد. این قضیه چند بار رخ میدهد تا اینکه دختر دیگری چیزی برای دادن به او ندارد. دختر میداند که اگر نتواند کاه را به طلا تبدیل کند جانش را از دست میدهد، اما اگر موفق شود همسر پادشاه خواهد شد. کوتوله از او قول میگیرد که در برابر انجام کارش، وقتی دختر با شاه ازدواج کرد، نخستین بچه اش را به او بدهد... کلمات کلیدی: کتاب کودک، کتاب داستان کودک، دانلود کتاب مصور کودک، دانلود کتاب رامپل استیل اسکین، داستان رامپل استیل اسکین، کمیک تصویری رامپل استیل اسکین، برچسب‌ها: کتاب کودک، کتاب داستان کودک، دانلود کتاب مصور کودک، دانلود کتاب رامپل استیل اسکین، داستان رامپل استیل اسکین، کمیک تصویری رامپل استیل اسکین
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری