خود درمانی سرطان

خود درمانی سرطان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فاطمه سادات بخشایش
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

خود درمانی سرطان خود درمانی سرطان - پیشگیری و بهبود سرطان با رعایت اصول طبیعی در تغذیه و سبک زندگی برای آنان که بدنبال رفع علت، درمان اساسی و تغییر بنیادی در زندگیشان هستند. دکتر آذر به اینکه بدن انسان به طور طبیعی دارای قدرت درمان و ترمیم و بازسازی می باشد اعتقاد دارد و اینکه انسان باید با پیشه نمودن روش مناسب زندگی بدن را در انجام این اعمال حیاتی و برقرار کردن سلامتی یاری نماید. بررسی طیف مختلف افراد مبتلا به سرطان در جهان نشان می دهد که سرطان با سبک زندگی مردم ارتباط مستقیم دارد. کلمات کلیدی: درمان سرطان، خود درمانی، روش های درمان سرطان، سرطان چیست، سرطان، دکتر زرین آذر، طب سنتی، طب طبیعی، تغذیه سالم، معالجه سرطان، برچسب‌ها: درمان سرطان، خود درمانی، روش های درمان سرطان، سرطان چیست، سرطان، دکتر زرین آذر، طب سنتی، طب طبیعی، تغذیه سالم، معالجه سرطان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری