29 نکته برای رصدهای فعال آماتوری

29 نکته برای رصدهای فعال آماتوری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد همایونی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

29 نکته برای رصدهای فعال آماتوری به جرأت می‌توان گفت که هیجان انگیزترین و شیرین‌ترین بخش فعالیت یک منجم آماتور، انجام رصدهای منظم و هدفداری است که انجام می‌دهد. در واقع جدیت و مداومت در رصدهای آسمان، وجه تمایز یک منجم آماتور از یک علاقه‌مند به نجوم و اخترشناسی است. در این کتاب 29 نکته از مهمترین و کاربردی‌ترین مواردی را که برای رصدهای فعال و دائمی نیاز داریم را جمع آوری کرده و توضیح داده‌ام. این نکات نتیجه تجربیات رصدگران بیشماری از سراسر جهان است که به مرور زمان به دست آمده است. مطمئن هستم که با عمل کردن به آن‌ها می‌توانید رصدهای دلچسب و ثمربخشی را تجربه کنید. کلمات کلیدی: علم نجوم، رصد آماتوری، نجوم، ستاره شناسی، کیهان شناسی، برچسب‌ها: علم نجوم، رصد آماتوری، نجوم، ستاره شناسی، کیهان شناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری