دیاکو - جلد 1

دیاکو - جلد 1

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بامداد نوری
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

دیاکو - جلد 1 نویسنده و تصویرگر: رشاد نوری، بامداد نوروزی دیاکو وازراکا، یکی از ابرقهرمانان نوری کامیکز است. او در کودکی به بیماری خطرناکی دچار شد، بدن او به شدت ضعیف شده بود، توانایی راه رفتن نداشت، و وضعیت بیماری روز به روز وخیم تر می شد. پدر و مادر(دارنیس و ایرانا ) دیاکو، نزدیک به 4 سال برای درمان بیماری او تلاش کردند، در آزمایشگاه شخصی که در زیر کلبه آنها قرار داشت. درست در زمانی که راه پیشرفت آزمایشات آنها بسته شده بود، بیماری دیاکو به اوج خودش رسید و پدر و مادرش مجبور شدند با احتمال موفقیت پایینی که داشتند، آزمایش را روی دیاکو اجرا کنند. قدرت: "پروژه د" نام آزمایشی بود که والدین دیاکو انجام دادند. این آزمایش علاوه بر درمان بیماری، باعث تبدیل شدن دیاکو به ابر انسان شد. یک منبع بی پایان انرژی در بدن دیاکو آزاد شد. انرژی باعث شد که او قابلیت های زیادی پیدا کند مانند: آرامش درونی بسیار زیاد. تمرکز فوق العاده قوی. هماهنگی دقیق بین ذهن و حرکات بدن. خستگی ناپذیر بودن. حس نکردن درد. بازگرداندن نیرویی که به او وارد می شود. توانایی: دیاکو در باشگاه ورزشی خود زندگی میکند، و در آنجا به ورزش بوکس و مویتای می پردازد. همچنین مهارت زیادی در تیراندازی دارد. کلمات کلیدی: دانلود داستان دیاکو، کمیک دیاکو، دانلود کتاب دیاکو وازراکا، دانلود داستان هیجان انگیز، برچسب‌ها: دانلود داستان دیاکو، کمیک دیاکو، دانلود کتاب دیاکو وازراکا، دانلود داستان هیجان انگیز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری