جویندگان بیت کوین

جویندگان بیت کوین

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ماهنامه شبکه
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

جویندگان بیت کوین پول دیجیتالی همواره یکی از موضوع‌ها و دغدغه‌های مهم عصر اطلاعات به شمار می‌رود. در چند دهه اخیر تلاش‌های زیادی شده است تا مکانیزمی برای حذف پول سنتی و فیزیکی ابداع شود و پول دیجیتالی جایگزین آن گردد. به جرات می‌توان گفت بزرگ‌ترین ایده و تلاش که منجر به موفقیت‌هایی هم شده است، پول دیجیتالی «بیت‌کوین» است.  کتاب الکترونیکی حاضر، سعی دارد از جنبه‌های مختلفی بیت‌کوین را مورد بررسی قرار دهد. ابتدا به تاریخچه پول مدرن می‌پردازند و بعد مکانیزم کارکرد بیت‌کوین را شرح می‌دهد و مزایا و معایب آن را ذکر می‌کند.  اگر دارید روی پول مجازی یا پول دیجیتالی تحقیق می‌کنید، اگر به بیت‌کوین علاقه‌مند هستید و اگر به دنبال یک موضوع نو و تازه برای پایان‌نامه و پروژه تحقیقاتی خود می‌گردید؛ بی‌شک کتاب الکترونیکی بیت‌کوین محتوای غنی فارسی در اختیار شما قرار می‌دهد. کلمات کلیدی: کسب درآمد از طریق اینترنت، بیت کوین، آموزش کسب درآمد از اینترنت، راه های کسب درآمد از اینترنت، استخراج بیت کوین، پول دیجیتالی، برچسب‌ها: کسب درآمد از طریق اینترنت، بیت کوین، آموزش کسب درآمد از اینترنت، راه های کسب درآمد از اینترنت، استخراج بیت کوین، پول دیجیتالی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری