کاربرد و سرویس تراکتور

کاربرد و سرویس تراکتور

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حمید احدی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

کاربرد و سرویس تراکتور مؤلفان: حمید احدی، علی اصغر الماسی، سید حسین شهر آیینی و فرزان کرمی افزایش روزافزون جمعیت جهان و نیاز شدید آنها به غذا، نیاز به تلاش بیشتر برای تولید و تأمین مواد غذایی دارد. دست یافتن به این هدف با گسترش کشاورزی و فراوری مواد خوراکی انجام پذیر است. برای تولید بیشتر غذا باید نیروی زیادی در بخش کشاورزی به کار گرفته شود تا بتوان در همه شرایط و متناسب با آب و هوای مناطق گوناگون اقدامات لازم را انجام داد. در طول زمان تلاش زیادی برای جایگزین کردن موتور و ماشین به جای نیروی انسانی شده و در نهایت منجر به مکانیزه شدن کشاورزی امروزی گردیده است. تراکتور یکی از عوامل مهم مکانیزه شدن کشاورزی است. بهره برداری درست از تراکتور نیاز به دانش کافی دربارهٔ تراکتور، کاربرد و سرویس آن دارد. در این کتاب تلاش شده است هنرجویان با انواع تراکتور و ساختمان آن آشنا شوند؛ تراکتور را برای کار در شرایط گوناگون و زمان بیکاری آماده کنند. سرویس تراکتور را آموزش ببینند. با تراکتور کارکنند و در همهٔ مراحل کار با آن نکات ایمنی را رعایت نمایند. کلمات کلیدی: مهندسی کشاورزی، ماشین های کشاورزی، انواع تراکتور، توان تراکتور، ویژگی های تراکتور، سرویس تراکتور، اجزای موتور تراکتور، آشنایی با تراکتور، برچسب‌ها: مهندسی کشاورزی، ماشین های کشاورزی، انواع تراکتور، توان تراکتور، ویژگی های تراکتور، سرویس تراکتور، اجزای موتور تراکتور، آشنایی با تراکتور
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری