لوک خوش شانس، مامان دالتون

لوک خوش شانس، مامان دالتون

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : موریس و گوسینی
  • مترجم : محمدصادق جابری فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

لوک خوش شانس، مامان دالتون ششمین شماره از مجموعه ماجراهای مصور لوک خوش شانس، اثر موریس و گوسینی، با نام «مامان دالتون». لوک خوش شانس گاوچرانی است که سرعت تیراندازیش نظیر ندارد. او به دنبال اجرای عدالت و دستگیری افراد خلافکار است. مهمترین دشمن او معمولا برادران دالتون هستند. در این قسمت مادر دالتونها نقش مهمی دارد. برادران دالتون به خانه مادرشان میروند، با این امید که لوک را شکست دهند. مادرشان از یک طرف نگران بچه هایش است و از طرف دیگر دارای همان خلق و خوی تبهکارانه آنهاست. در طرف مقابل لوک هم دنبال دستگیری مجدد دالتونهاست که از زندان فرار کرده اند. و مجموعه شرایط ماجرایی جذاب و جالب ایجاد میکند. کلمات کلیدی: کمیک لوک خوش شانس، داستان برای بچه ها، داستان مصور، دانلود کتاب داستان کودک، داستان کودکانه، داستان کودک، دانلود کتاب علاءالدین، داستان های لوک خوش شانس، برچسب‌ها: کمیک لوک خوش شانس، داستان برای بچه ها، داستان مصور، دانلود کتاب داستان کودک، داستان کودکانه، داستان کودک، دانلود کتاب علاءالدین، داستان های لوک خوش شانس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری