سلام بر حضرت باران

سلام بر حضرت باران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : زهرا خوش نظر
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

سلام بر حضرت باران و چه بگویم از مدینه، ازمهد نور، که باز در کوچه‌های مدینه پیچ و تاب می‌خورم. که آفتاب از شرق طلوع می‌کند و شرق شیر نور می‎نوشد. ومن که مسافر تنهای جاده‌های سبز زمان بودم می دیدم که مهد زمین ، گهواره ی فرزند مطهر جواد الائمه علیه‌السلام را ، در آغوش سبز خویش، غرق گل‎های معطر یاس ، به خاکیان و خاک‌نشینان نشان می‌داد. کوکب نور و هدایت به زمین هبوط کرده بود. و خورشید به جان‎های خسته می‌تابید، و دل‌‌ها و دیدگان در انوار مقدس و نورانی‌اش ،غرق در نور و شعله. امام هادی علیه‌السلام، کودکی نه ساله، با لوای هدایت بشری بر دوش‌های استوارش، بر در و دیوار زمانه نقش عشق می‌کشید...... نگاهی کوتاه به زندگی امام هادی علیه السلام آشنایی با زیارت جامعه و زیارت غدیریه میراث گرانبهای امام هادی علیه السلام، برای تمام مردم جهان در همه عصرها، و همه نسل ها به ویژه مسلمانان و جهان تشیع. کلمات کلیدی: حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، امام هادی (ع)، حدیث امام هادی، اهل البیت، زیارت جامعه، برچسب‌ها: حزین خوش نظر، دانلود کتاب های حزین خوش نظر، امام هادی (ع)، حدیث امام هادی، اهل البیت، زیارت جامعه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری