علاءالدین و چراغ جادویش

علاءالدین و چراغ جادویش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : کارلوس کورنجو
  • مترجم : محمدصادق جابری فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

علاءالدین و چراغ جادویش نویسندگان: کارلوس کورنجو - چیکوی دلا فونته علاءالدین نام یکی از شخصیت‌های داستانی هزار و یک شب است. شخصیت او در فیلمها و کتابهای متعددی دیده شده است. این کتاب مصور نیز ماجرای او و چراغ جادویش است. به روایت «کارلوس ای. کورنجو» و تصویرگری «چیکوی دلا فونته». علاءالدین پسر یتیم و فقیری است که با مادرش زندگی میکند. آنها زندگی سختی دارند. تا اینکه مردی جادوگر سر راه او قرار میگیرد. جادوگر میخواهد به وسیله علاءالدین به چراغ جادو دست یابد. اما بر اثر اتفاق چراغ جادو به خود علاءالدین میرسد و غول چراغ شروع میکند به برآورده ساختن آرزوهای این پسر. علاءالدین آرزوی بزرگی دارد. و یک دشمن بزرگ. و ماجرا ادامه میابد... کلمات کلیدی: داستان برای بچه ها، داستان مصور، دانلود کتاب داستان کودک، داستان کودکانه، داستان کودک، دانلود کتاب علاءالدین، داستان های علاءالدین و غول چراغ جادو، دانلود کمیک تصویری، کمیک علاءالدین و چراغ جادو، برچسب‌ها: داستان برای بچه ها، داستان مصور، دانلود کتاب داستان کودک، داستان کودکانه، داستان کودک، دانلود کتاب علاءالدین، داستان های علاءالدین و غول چراغ جادو، دانلود کمیک تصویری، کمیک علاءالدین و چراغ جادو
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری