سیدنی و هیولای دریایی

سیدنی و هیولای دریایی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : دیوید الیوت
  • مترجم : محمدصادق جابری فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

سیدنی و هیولای دریایی «سیدنی» یک پنگوئن مخترع است که در قطب جنوب زندگی میکند. او با یک نهنگ به نام «بیل» دوست است. انسانها گاهی با کشتی برای شکار حیوانات به سواحل سرد قطبی میروند. و این دوستان سیدنی را بسیار میترساند. سیدنی معمولا با کنجکاویهایش موجب دردسر آنها میشود. اما خلاقیت او به کمکش می آید تا اشتباه خود را جبران کند و دوستانش را از خطر حمله انسانها نجات بدهد. یک داستان مصور زیبا و شیرین برای کودکان از «دیوید الیوت» (نویسنده و تصویرگر). کلمات کلیدی: داستان برای بچه ها، داستان مصور، دانلود کتاب داستان کودک، داستان کودکانه، داستان آموزشی، داستان کودک، دانلود داستان سیدنی و هیولای دریایی، برچسب‌ها: داستان برای بچه ها، داستان مصور، دانلود کتاب داستان کودک، داستان کودکانه، داستان آموزشی، داستان کودک، دانلود داستان سیدنی و هیولای دریایی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری