بیماری های گردو و مدیریت آنها

بیماری های گردو و مدیریت آنها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

بیماری های گردو و مدیریت آنها مبارزه با آفات و بیماریهای گردو به علت بزرگ بودن این درخت مشکل است زیرا سمپاشی تمام درخت به سختی انجام می شود. کاشت درختان پیوندی، استفاده از پایه های پا کوتاه، ترییت و هرس و انتخاب ارقامی که بطور جانبی محصول می دهند موجب کاهش اندازه درخت شده و بطور محسوسی سمپاشی و برداشت میوه را آسانتر می کند. تدابیر بهداشتی تاثیر زیادی در کنترل آفات و بیماری ها دارد ولی اغلب این تدابیر فراموش می شوند. تدابیر بهداشتی شامل کاشت درختان سالم جلوگیری از انتقال آفات و بیماریها از طریق ادوات هرس و سایر وسایل کاشت، هرس برگ ها وشاخه های بیمار و سوزاندن آنها است. نهال ها همچنین قبل از کاشت باید در نهالستان از نظر آفات و بیماری ها بررسی شوند. کلمات کلیدی: آموزش کشاورزی، پرورش گردو، درخت گردو، بیماری های گردو، کاشت گردو، دانلود کتاب باغداری، گونه های گردو، برچسب‌ها: آموزش کشاورزی، پرورش گردو، درخت گردو، بیماری های گردو، کاشت گردو، دانلود کتاب باغداری، گونه های گردو
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری