آرمان های فاطمی (س)

آرمان های فاطمی (س)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سعادتملوک تابش هروی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

آرمان های فاطمی (س) آنچه برای هر انسان واقع بینی، یقینی و تردید نابردار می باشد اینست که در میان انسانها، چون پیام آوران الهی و تربیت یافتگان مکتب آنها، هم از نظر شناخت کامل و همه جانبۀ انسان و سرمایه های بی بدیل و ربانی او؛ هم از نظر ارزش و احترامی که به خود و این سرمایه ها داشته اند و هم از نظر محبت و دلسوزیی که نسبت به خود و کمال و غنا و سعادت و آرامش و… خود دارند، از سایر انسانها برتری دارند، آرمانهائی را هم که مورد توجه قرار می دهند ـ بنابر طبیعت ذاتی خود ـ از سایر آرمانها بلیغ تر، مؤثرتر، سعادتبارتر، آدم سازتر، آرامشبارتر و… تر می باشند! و این باور ایجاب می کند تا سایر انسانها، متوجه آرمانگرائی ها و آرمانگزینی های آنان شده، با کنار نهادن فهم و تشخیص و صلاحدید خود و امثال خود، اگر همتی دارند صرف تحقق همان آرمان هائی دارند که این بزرگواران مورد توجه خود قرار داده اند. در واقع، باورِ به همین نکتۀ تعیین کننده بود که باعث شد تا برخی از گفتارها و نوشتارهای «این همه نادان» پیرامون زمینه ها و امور مربوط به همین مطلب بچرخند! و آنچه در پی می آیند، پیاده شده و آماده شدۀ گفته های این فقیر نادان می باشد که در جلساتی به سمع و عرض جمعی از دلباختگان دخت گرامی نبی اکرم سلام الله علیهما رسیده است. کلمات کلیدی: حضرت زهرا، حضرت فاطمه، آرمان های حضرت زهرا، اهل البیت، برچسب‌ها: حضرت زهرا، حضرت فاطمه، آرمان های حضرت زهرا، اهل البیت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری