طراحی پارامتریک با پلاگین گرسهوپر

طراحی پارامتریک با پلاگین گرسهوپر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : منا تراشی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

طراحی پارامتریک با پلاگین گرسهوپر گرسهوپر در واقع یک ادیتور گرافیکی است. که از طریق ارائه دستورات به صورت گرافیکی، کار را برای معماران آسان تر نموده است.  فرم های بسیار پیچیده می توانند از طریق این پلاگین خلق شوند. که در پشت هندسه به ظاهر پیچیده آنها قوانینی نهفته است. این قوانین و محاسبات ریاضی می توانند از عوامل متعددی ناشی شده باشند. مثلا هندسه سایت، جهت گیری خورشید و ... در این کتاب به بررسی دستور های مقدماتی در پلاگین گرسهوپر برای طراحی پارامتریک پرداخته شده است کلمات کلیدی: آموزش طراحی پارامتریک، پلاگین گرسهوپر، اصول معماری پارامتریک، معماری پارامتریک pdf، طراحی پارامتریک با گرسهوپر، برچسب‌ها: آموزش طراحی پارامتریک، پلاگین گرسهوپر، اصول معماری پارامتریک، معماری پارامتریک pdf، طراحی پارامتریک با گرسهوپر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری