هدیه لحاف دوز

هدیه لحاف دوز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جف برمبو
  • مترجم : محمدصادق جابری فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

هدیه لحاف دوز این کتاب از هر دو نظر داستان و تصویرگری یک اثر برجسته و قابل تحسین است. در هر دو زمینه هم جوایز معتبری دریافت کرده، و همچنین بسیار پرفروش بوده. «هدیه لحاف دوز» حاوی داستانی الهام بخش، برای نیکوکاری و نگاهی تازه به زندگی است. انسانها به طور معمول از دریافت کردن و افزودن بر اموال خود لذت میبرند. اما در بخشیدن و هدیه دادن هم شادی عظیمی نهفته است. حتی اگر حوصله خواندن متن داستان کوتاه «هدیه لحاف دوز» را ندارید، میتوانید برای دیدن تصاویر فوق العاده اش آن را دریافت کنید. ترجمه این کتاب را تقدیم میکنم به تمام قلبهای مهربان و دستان بخشنده! کلمات کلیدی: داستان برای بچه ها، داستان مصور، دانلود کتاب داستان کودک، داستان کودکانه، داستان خلاقانه، داستان کودک، دانلود داستان هدیه لحاف دوز، برچسب‌ها: داستان برای بچه ها، داستان مصور، دانلود کتاب داستان کودک، داستان کودکانه، داستان خلاقانه، داستان کودک، دانلود داستان هدیه لحاف دوز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری