رسانه، فرهنگ و مدیریت

رسانه، فرهنگ و مدیریت

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

رسانه، فرهنگ و مدیریت ظهور رسانه‌های نوین در عصر حاضر به‌ همراه تحولاتی که در فضای سایبر به وجود آمده است، بسیاری از مفروضات و اصول پیشین را به چالش طلبیده است. این چالش در بسیاری از حوزه‌ها، فرصت‌هایی را نیز به وجود آورده است که در حوزه مسائلی چون جامعه مدنی فراملی، جنگ نرم، صلح و امنیت بین‌المللی و حقوق بین‌الملل و حقوق بشر و... قابل بررسی و تحلیل می‌باشند. در این شماره از پژوهشنامه رسانه ضمن اشاره به برخی از چالش‌های موجود به بررسی فرصت‌های ایجاد شده ناشی از فضای سایبر که از تبعات مثبت ظهور رسانه‌های نوین می‌باشند، پرداخته خواهد شد. کلمات کلیدی: فرهنگ ایران، فرهنگ اجتماعی، تاثیر رسانه بر فرهنگ، فرهنگ و رسانه، سیایت رسانه ای، مطالعات رسانه ای، برچسب‌ها: فرهنگ ایران، فرهنگ اجتماعی، تاثیر رسانه بر فرهنگ، فرهنگ و رسانه، سیایت رسانه ای، مطالعات رسانه ای
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری