ایده کارآفرینی اینترنتی

ایده کارآفرینی اینترنتی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ایمان قاصدیان
  • چاپ و سال / کشور: 2016

توضیحات

ایده کارآفرینی اینترنتی در این کتاب فهرستی از ایده های کارآفرینی و کسب و کار اینترنتی و توضیحات هر کدام تهیه شده است. ایده هایی برای کار در منزل با سرمایه کم در این کتاب الکترونیکی تلاش کردیم نمونه‌های خوبی از ایده‌های پولساز کارآفرینی اینترنتی را گردآوری کنیم و در اختیار شما دوست عزیز قرار دهیم. راه اندازی یک کسب‌و‌کار اینترنتی، نیازمند یک برنامه عجیب و غریب مهندسی شده و بر مبنای آنالیز دقیق فرصت‌ها و ضعف‌ها نیست. به بودجه کلان نیازی ندارد و حتماً برای مدیریت آن، نیازمند کسب مدرک فوق لیسانس در رشته‌های کامپیوتر و فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک نیستید. حتی به ایده خیلی بزرگ هم نیاز نیست. کارهای خیلی بزرگ، با ایده‌های کوچک آغاز شده و با پشتکار و استعداد صاحبان این ایده، توسعه یافته و تجاری سازی شده است. شاید خیلی از خوانندگان این کتاب الکترونیکی، علاقمند باشند تا راهکارهایی ساده برای راه اندازی یک فعالیت اینترنتی در اختیار داشته باشند.فعالیتی که می‌تواند زمینه‌های یک کسب و کار بزرگ را فراهم کند. فراموش نکردیم که گوگل از گاراژ منزل دو بنیان‌گذارش آغاز به کار کرد و مایکروسافت و اپل هم در ابتدای کار، برنامه نویس معمولی سخت افزارهای مختلف بودند و آمازون هم یک سایت محلی بود که بعداً جهانی شدند. از کوچک شروع کنید، اما بزرگ ببینید. کلمات کلیدی: کارآفرینی، ایده های کارآفرینی، آموزش کارآفرینی، کسب و کار اینترنتی، برچسب‌ها: کارآفرینی، ایده های کارآفرینی، آموزش کارآفرینی، کسب و کار اینترنتی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری