چگونه سلامتی خود را در محیط رسانه های دیجیتال حفظ کنیم

چگونه سلامتی خود را در محیط رسانه های دیجیتال حفظ کنیم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

معرفی چگونه سلامتی خود را در محیط رسانه های دیجیتال حفظ کنیم این کتاب دستورالعملی برای کودکان است که چگونه در محیط اینترنت به گشت و گدار بپردازند و اصلا هدف از استفاده از اینترنت در سال های اخیر کاربرد رسان ههای دیجیتال مبتنی بر رایانه، تلفن همراه و اینترنت بسیار رایج شده است. کودکان، از سنین خردسالی و کودکی شروع به استفاده از رسانه های دیجیتال می کنند و لازم است شیوه استفاده صحیح از آن را بیاموزند. بدین ترتیب ضمن برخورداری از فواید این محیط جذاب، از آسیب های احتمالی آن در امان میمانند. کتابی که در دست دارید برای استفاده کودکان و نوجوانان نوشته شده است. مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال از طریق این کتاب کمکتان می کند تا بتوانید در محیطی سالم تر و ایمن تر، از رسانه های دیجیتال استفاده کنید. بنابراین این مرکز با استفاده از نظرات و تجربیات کارشناسان اقدام به تهیه و انتشار این کتاب راهنما کرده است. کلمات کلیدی: رسانه دیجیتال، اینترنت، سلامت دی اینترنت، کاریکاتور های اینترنتی، فضای مجازی، استفاده درست از رایانه و اینترنت، استفاده صحیح از اینترنت، برچسب‌ها: رسانه دیجیتال، اینترنت، سلامت دی اینترنت، کاریکاتور های اینترنتی، فضای مجازی، استفاده درست از رایانه و اینترنت، استفاده صحیح از اینترنت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری