سوئینی تاد

سوئینی تاد

  • 5.0 (1 رای)
  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : تیم برتون
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

سوئینی تاد این کتاب مصور ساخته شده بر اساس فیلم سینمایی سویینی تاد اثر تیم برتون است. برای این کتاب از تصاویر خود فیلم استفاده شده است. سوئینی تاد: آرایشگر شیطانی خیابان فلیت (به انگلیسی: Sweeney Todd: The Demon Barber of Fleet Street) فیلمی ترسناک و موزیکال به کارگردانی تیم برتون است. این فیلم اقتباسی از داستان استفان سندهایم و هیو ویلر است. داستان ملودرام فیلم در دوره ویکتوریا روایت می‌شود و داستان شخصی به نام سوئینی تاد است، یک آرایشگر انگلیسی و یک قاتل زنجیره‌ای که مشتریان خود را با یک تیغ ریش تراشی به قتل می‌رساند و با کمک همدست خود، خانم لاوت، با گوشت اجساد پای گوشت درست می‌کند. تیم برتون زمانی که هنوز یک دانش آموز بود به موزیکال استفان سندهایم علاقه‌مند شد. با این حال تا سال ۲۰۰۶ فرصت ساختن این فیلم را نیافت و در سال ۲۰۰۶ شروع به ساخت فیلم کرد. سندهایم اگر چه به طور مستقیم درگیر کار نبود اما در طول تولید به عنوان مشاور فعالیت کرد. کلمات کلیدی: کمیک سوئینی تاد، کمیک سوئینی تاد، دانلود کمیک سوئینی تاد به صورت pdf، کمیک تصویری، فیلم سوئینی تاد، برچسب‌ها: کمیک سوئینی تاد، کمیک سوئینی تاد، دانلود کمیک سوئینی تاد به صورت pdf، کمیک تصویری، فیلم سوئینی تاد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری