مکس پین پس از سقوط - جلد 1

مکس پین پس از سقوط - جلد 1

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بلانکو ویلسون
  • مترجم : عماد عامری
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مکس پین پس از سقوط - جلد 1 جلد اول داستان مکس پین پس از سقوط (maxpayne after the fall) مکس پین عنوان یک مجموعه از بازی‌های رایانه‌ای است که در سبک تیراندازی سوم شخص بوده و توسط شرکت رمدی اینترتیمنت و به‌تازگی راک‌استار ونکوور طراحی و ساخته شد. نام بازی، برگرفته از شخصیت اصلی بازی، آقای مکس پین است که یک پلیس اهل نیویورک می‌باشد. مکس پین صاحب یک زن و فرزند دختر به نام‌های میشل پین و رز پین می‌باشد، خانهٔ او در شهر نیوجرسی می‌باشد مکس در توصیف زندگی خود می‌گوید: «من صاحب یک همسر زیبا و دختری زیبا و خانه‌ای ایده ال در کنار رود جرسی می‌باشم؛ رویای امریکایی به حقیقت پیوسته.» اما او نمی‌داند که زندگی او به زودی به جهنم تبدیل می‌شود، جهنمی که او معتقد است خود برای خود ساخته. کلمات کلیدی: کمیک مکس پین، کمیک مکس پین 3، دانلود کمیک مکس پین به صورت pdf، کمیک استریپ مکس پین، بازی مکس پین، کمیک تصویری، برچسب‌ها: کمیک مکس پین، کمیک مکس پین 3، دانلود کمیک مکس پین به صورت pdf، کمیک استریپ مکس پین، بازی مکس پین، کمیک تصویری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری