مسیحیت در دنیای کنونی

مسیحیت در دنیای کنونی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ناصر مکارم شیرازی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

مسیحیت در دنیای کنونی با مطالعه این کتاب در مى یابید که مسیحیت کنونى که این همه در زمان ما در داخل و خارج براى آن تبلیغ مى کنند آئینى است که با منطق عقل سازگار نیست، و عمر آن پایان یافته است. این کتاب در بخش‌هایی مانند: مذاهب بزرگ دنیا، بررسی اناجیل چهارگانه و کتب دیگر مسیحیان،‌ محتوای اناجیل و سایر کتب عهد جدید، دورنمای مسیحیت، توجیه مسأله فداء و نجات، شگفتی‌های توحید و تثلیث، شخصیت مسیح از دیدگاه مسیحیان و سرانجام زندگی مسیح به رشته تحریر درآمده است. کلمات کلیدی: آشنایی با دین مسیحیت، مسیحیت از دیدگاه مکارم شیرازی، دین مسیح، فرقه کاتولیک، فرقه ارتودکس، فرقه پروتستان، انواع انجیل، آشنایی با مسیحیت، عقاید مسیحیان، زندگی مسیح، برچسب‌ها: آشنایی با دین مسیحیت، مسیحیت از دیدگاه مکارم شیرازی، دین مسیح، فرقه کاتولیک، فرقه ارتودکس، فرقه پروتستان، انواع انجیل، آشنایی با مسیحیت، عقاید مسیحیان، زندگی مسیح
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری