تقویم مرده

تقویم مرده

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رامین جعفرزادگان
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

تقویم مرده «تقویم مرده»، حاصل جمع آوری تعدادی از کوتاه ­نوشته­ های (مونولوگ ،دیالوگ ،شعر و داستان مینیمال) چندسال اخیر نگارنده است که از طریق شبکه اجتماعی به اشتراک گذاشته شده است. علی رغم فاصله ی زمانی نگارش هر یک از این نوشته ها (که در کتاب نیز گنجانده شده است) پیوستگی غریبی میان عمده ی آن­ها دیده  میشود. دستی نامرئی که دانه دانه ی دل‌مشغولی­‌ها و افکار روزمره - و شاید شبانه - را در طول زمان به رشته کشیده است. دستی که شاید از پس «هویت» بیرون آمده باشد. هویتی که خواستارِ  بودن و خوانده شدن است. «تقویم مرده» این نوشته ها را در قالب و رسانه ای جداگانه و به صورت یک کتاب عرضه می­کند. باشد که دِین نگارنده به «درونی» که قادر به افشای تمامی آن نیست اندکی ادا شود. کلمات کلیدی: مجموعه شعر فارسی، شعر عاشقانه، دانلود مجموعه شعر عاشقانه، دانلود متن ادبی، برچسب‌ها: مجموعه شعر فارسی، شعر عاشقانه، دانلود مجموعه شعر عاشقانه، دانلود متن ادبی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری