تشخیص انواع خاک و اصلاح آن

تشخیص انواع خاک و اصلاح آن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نبى الله مقیمی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

تشخیص انواع خاک و اصلاح آن مؤلفان: نبی الله مقیمی، کریم کرمی و منصور نواب زاده همه چیز از آب زنده است. «و من الماِء کل شیء حی» در قرآن کریم آمده است اهمیت آب و خاک در زندگی بشر از زمانی آغاز شد که انسان محیط طبیعی خود را شناخت. اثر آب و خاک بر یکدیگر و تأثیر آنها در رشد و نمو گیاه اساسی است. بسیاری از اراضی کشاورزی در گذشته حاصلخیزی خود را از دست داده اند که برخی از علل آن عبارتند از: عدم شناخت کیفیت آب، کمبود اطلاعات کشاورزان دربارهٔ آب و خاک، شناخت بسیار کم در مورد روابط آب و خاک و گیاه و …. خوشبختانه در سالهای اخیر اطلاعات کشاورزان و سایر مسؤولان امور کشاورزی در کشور ما در زمینه های فوق بسرعت پیشرفت کرده و به بهره وری بهینه از منابع آب و خاک منجر گردیده است. در این کتاب سعی شده کلیه عوامل محدود کننده مهم رشد گیاه (عوامل خاکی) مورد بررسی قرار گیرد. کلمات کلیدی: مهندسی کشاورزی، اصلاح خاک، خصوصیات فیزیکی خاک، خصوصیات سیمیایی خاک، انواع خاک، خاک حاصلخیز، دانلود کتاب آموزش و پرورش، دانلود کتاب کار و دانش رشته کشاورزی، برچسب‌ها: مهندسی کشاورزی، اصلاح خاک، خصوصیات فیزیکی خاک، خصوصیات سیمیایی خاک، انواع خاک، خاک حاصلخیز، دانلود کتاب آموزش و پرورش، دانلود کتاب کار و دانش رشته کشاورزی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری