امیل (رساله ای در باب آموزش و پرورش)

امیل (رساله ای در باب آموزش و پرورش)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ژان ژاک روسو
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

امیل (رساله ای در باب آموزش و پرورش) امیل اثر مشهور روسو در امر تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان کتاب «امیل» است که بصورت شبه رمان نگاشته شده و در داستان کتاب، روسو تربیت کودکی فرضی به نام «امیل» را به عهده میگیرد و او را تا سن 25 سالگی همراهی میکند، البته خود روسو هم در ابتدای کتاب به آرمانی بودن نظر خود معترف است. او اعمال تربیتی این کودک را منطبق بر نظریاتش جلو می برد. از بدو تولد این کودک تمام وظایف والدین در قبال او توضیح داده می شود. از نظر روسو جامعه در راه رسیدن خود به سوی تمدن، همواره از طبیعت انسانی دور شده، به تجمل رو کرده و در بند چیزهای ساختگی گرفتار آمده است. کلمات کلیدی: دانلود کتاب امیل، دانلود رایگان کتاب امیل ژان ژاک روسو، امیل رساله ای در باب آموزش و پرورش، نقش جامعه و خانواده در تربیت، ویژگی های اخلاقی کودک، فلسفه آموزش و پرورش، علوم تربیتی، تربیت کودکان، برچسب‌ها: دانلود کتاب امیل، دانلود رایگان کتاب امیل ژان ژاک روسو، امیل رساله ای در باب آموزش و پرورش، نقش جامعه و خانواده در تربیت، ویژگی های اخلاقی کودک، فلسفه آموزش و پرورش، علوم تربیتی، تربیت کودکان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری