تنهایی تمام شد

تنهایی تمام شد

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : هانس ویلهلم
  • مترجم : محمدصادق جابری فرد
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

تنهایی تمام شد شاه بلوطی، نام سنجابی است که به تنهایی زندگی میکند. یک روز او با «موریس» سمور آبی آشنا میشود. شاه بلوطی از تنهاییش دچار افسردگی شده، اما دوست تازه اش موریس دنیایی تازه پیش چشم او به تصویر میکشد، که در آن دوستان بسیاری برای شاه بلوطی وجود دارند. یک روز همراه شدن با موریس، حس و حال شاه بلوطی را کاملا عوض میکند و احساس تنهایی به پایان میرسد. اگر شما هم احساس تنهایی میکنید، این کتاب زیبا و ساده یک هدیه کوچک از طرف «والدو» و «هانس ویلهلم» برای تغییر حال شماست. کلمات کلیدی: داستان برای بچه ها، داستان مصور، دانلود کتاب داستان کودک، داستان کودکانه، داستان خلاقانه، داستان کودک، دانلود داستان تنهایی تمام شد، برچسب‌ها: داستان برای بچه ها، داستان مصور، دانلود کتاب داستان کودک، داستان کودکانه، داستان خلاقانه، داستان کودک، دانلود داستان تنهایی تمام شد
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری