عیب یابی و تعمیر ماشین های ظرفشویی

عیب یابی و تعمیر ماشین های ظرفشویی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فریدون عرب پوریان و سعید مؤذنی پور
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

عیب یابی و تعمیر ماشین های ظرفشویی در این کتاب اجزای داخلی ماشین ظرفشویی اتوماتیک به تفکیک بیان شده و عملکرد وکاربرد آنها نیز به طور ساده و قابل فهم توضیح داده شده است. همچنین به کمک شکل ها و شکل گام به گام تهیه شده از مراحل باز شدن ماشین ظرفشویی اتوماتیک، سعی شده که یک روش منطقی برای عیب یابی و رفع عیب انواع مختلف دستگاه های ذکر شده، آموزش داده شود تا با بالا بردن توانایی های فردی خود و کسب تجربه های مختلف در حین تعمیرات، درک و شناخت بهتری از لوازم برقی خانگی و محدودیت آنها پیدا کنید. لازم به ذکر است که برای رفع عیب هر دستگاه، باید آشنایی کامل و جامع از اجزای و قسمت های مختلف آن داشته باشید. همچنین با استفاده از جداول نقشه خوانی و تحلیل ساده مدار الکتریکی، عملکرد قسمت ها و مراحل مختلف دستگاه را به خوبی بفهمید. هم چنین برای بالا بردن درک فنی شما، نقشه ها و مدارهای الکتریکی گوناگونی ارائه شده و در آن ها توضیحات لازم و ضروری از عملکرد قسمت ها و مراحل مختلف مدار داده شده است و اسامی اجزای مهم دستگاه های مذکور نیز به نقشه ها و مدارها اضافه شده است. برای بالا بردن اطلاعات و دید فنی خود، پیشنهاد می شود که ابتدا این کتاب را با دقت مطالعه نمایید تا احاطه کاملی بر مفاهیم و موضوعات آن پیدا کنید و از آن به عنوان یک مرجع سریع، قبل از تعمیر و یا در موقع کار استفاده نمایید. کلمات کلیدی: تعمیر ماشین ظرفشویی، عیب یابی ماشین ظرفشویی، برنامه های ماشین ظرفشویی، آموزش نصب ماشین ظرفشویی، طرز کار ماشین ظرفشویی، برچسب‌ها: تعمیر ماشین ظرفشویی، عیب یابی ماشین ظرفشویی، برنامه های ماشین ظرفشویی، آموزش نصب ماشین ظرفشویی، طرز کار ماشین ظرفشویی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری