کهن دیارا: خاطرات فرح پهلوی

کهن دیارا: خاطرات فرح پهلوی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرح پهلوی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

کهن دیارا: خاطرات فرح پهلوی «کهن‌دیارا» عنوان کتابی است که «فرح» آخرین همسر محمد‌رضا پهلوی آن را به رشته تحریر درآورده است. خانم فرح دیبا بعد از سالها سکوت خاطرات خود را در سال 1383 به زبان فرانسه در پاریس منتشر ساخت. البته ترجمه فارسی این کتاب نیز بدون مشخص شدن نام مترجم و مقدمه‌ای که چگونگی روند انتشار آن به فارسی را مشخص سازد، به چاپ رسیده و در خارج کشور عرضه شده است. در شناسنامه کتاب محل انتشار مشخص نیست و انتشاراتی که مسئولیت نشر را به عهده داشته عنوان «فرزاد» را دارد. در شناسنامه کتاب نام نویسنده: Farah Diba Pahlavi (فرح دیبا پهلوی) آمده است. «کهن ‌دیارا» از پنج بخش تشکیل شده که هر قسمت به دوره‌ای از زندگی‌ آخرین ملکه دربار پهلوی اختصاص یافته است: دوران کودکی تا ازدواج، دوران آغاز فعالیتهایی که پس از ورود به دربار به وی واگذار می‌شود، دوران بیماری محمدرضا تا فرار از کشور، دوران آوارگی تا مرگ شاه و در نهایت دوران پس از شاه. کلمات کلیدی: تاریخ پهلوی، فرح پهلوی ملکه ایران، زندگی نامه فرح پهلوی، دانلود کتاب فرح پهلوی، فرح دیبا، فرح پهلوی، برچسب‌ها: تاریخ پهلوی، فرح پهلوی ملکه ایران، زندگی نامه فرح پهلوی، دانلود کتاب فرح پهلوی، فرح دیبا، فرح پهلوی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری