خداحافظی با مشکلات اندام در چهار هفته

خداحافظی با مشکلات اندام در چهار هفته

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نادر ارجمندپور
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

خداحافظی با مشکلات اندام در چهار هفته اگر به جامعه امروزی توجه کرده باشیم افراد زیادی را می بینیم که از دیسک کمر ، فتق دیسک و سیاتیک رنج می برند این دردها معمولا در افراد مسن به علت کهولت سن و تغییرات ایجاد شده در هورمونها و استخوانها چیزی معمولی به شمار می آید در حالیکه اگر  منشاء این درد ها بررسی می شد در هنگام پیری و کهولت کمتر دچاراین عارضه ها می شدند اما نکته قابل توجه اینجاست که افراد جوان هم این روزها به این دردها گرفتار هستند که علت اصلی آن زندگی ماشینی و کم تحرکی است البته دلایل دیگری نیز در بوجود آمدن آن نقش دارند که از جمله آنها می توان به عادات غلط راه رفتن، ایستادن و خوابیدن و ... اشاره نمود. با ارائه این کتاب قصد داریم ضمن شناخت عوامل ایجاد کننده ناهنجاری ها جسمانی و عوارض ناشی از آنها، راههای تشخیص وجود ناهنجاریها و طریقه اصلاح آنرا بهمراه دو دوره نرمش های عمومی ویژه آقایان و خانهای زیر 40 سال و بالای 40 سال ارائه نماییم زیرا معتقدیم حرکات و ترینات اصلاحی همراه با ورزش اگر عمر را زیاد نکند! ولی زندگی را لذت بخش خواهد کرد. کلمات کلیدی: آمادگی جسمانی، تمرینات ورزشی، حرکات اصلاحی، پیلاتس، برچسب‌ها: آمادگی جسمانی، تمرینات ورزشی، حرکات اصلاحی، پیلاتس
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری