جوشکارى با شعله گاز

جوشکارى با شعله گاز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : على شاهدى
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

جوشکارى با شعله گاز نویسندگان: على شاهدى، بهرام زارعى امروزه صنعت جوشکاری نقش کلیدی و گسترده ای در صنایع گوناگون ایفا می کند و نیروی انسانی ماهر و متخصص زیادی در این بخش در رده های مختلف به کار اشتغال دارند. جوشکاری با شعله از اولین روش های شناخته شده در علم مکانیک اتصال قطعات فلزی است، که قبل از همه مصری ها، یونانی ها و رومی ها به این کار اقدام کردند و فلزات قیمتی یا فلزات زود ذوب را با این روش به هم جوش دادند. در قرون اخیر نیز استفاده از گازهای سوختنی با توان حرارتی زیاد و به کارگیری اکسیژن خالص به جای هوا در مشعل های جوشکاری امکان ذوب سریع لبه های اتصال را فراهم آورد و جوشکاری ذوبی گسترش زیادی پیدا کرد. در سال های اولیه ی قرن نوزدهم جوشکاری اکسی استیلن (گاز اکسیژن و گاز استیلن) برای اولین بار شناخته شد و به عنوان یکی از روش های مهم در اتصال قطعات فلزی گسترش یافت. در قرن حاضر فرآیندهای نوین و متعدد دیگری در جوشکاری فلزات و آلیاژها ابداع شد ولی جوشکاری اکسی استیلن همچنان در بخش هایی از صنعت هم پای سایر روش های ساخت در جایگاه اولیه ی خود خصوصاً در لحیم کاری سخت و برشکاری و کارهای تعمیراتی کاربرد دارد. به علاوه کسب مهارت در جوشکاری با مشعل جوشکاری و سیم جوش موجب می شود تا جوشکار بتواند در مدت کوتاهی جوشکاری آرگون یا TIG را به راحتی فراگیرد. کلمات کلیدی: آموزش جوشکاری، جوشکاری با گاز، روش های جوشکاری، آموزش جوشکاری فنی حرفه ای، آموزش جوشکاری pdf، آموزش تصویری جوشکاری، برچسب‌ها: آموزش جوشکاری، جوشکاری با گاز، روش های جوشکاری، آموزش جوشکاری فنی حرفه ای، آموزش جوشکاری pdf، آموزش تصویری جوشکاری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری