رمان تو راست می گفتی پدر

رمان تو راست می گفتی پدر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : هژبر میرتیموری
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

رمان تو راست می گفتی پدر ... توی اتاق بالایی که درهمان اولین نگاه آنرا برای دخترم مونا مناسب دیدیم، یک کُمد چوبی قدیمی بود که از مستأجرقبلی به جا مانده بود. بنگاه دارگفت که عمداً جا گذاشته اند، چون پائین بردنش از این پله ها مشکل بوده. و ادامه داد:«اگرشماآن را نمی خواهید تا بدهیم بیایند و بشکنند و دورش بریزند.» ما هم گفتیم که فعلاً بمانند تا بعداً تصمیمی برایش بگیریم. فردای همان روز قرارداد خانه را نوشتیم وکلید را گرفتیم و چند روز بعد شروع  به آماده سازیش کردم. پس از چند روز نقاشی وکاغذ دیواری و غیره بالاخره رنگ و روی خانه کاملاً عوض شده بود. فقط مانده بودیم با آن کُمدکه موناهم زیربارش نمی رفت و می گفت مناسب پیر زنهاست چکارکنیم. تصمیم گرفتیم تا کُمد را از هم بازکنیم  و دور بریزیم. هنوز بطورکامل اسباب کشی نکرده بودیم. خانمم سرکارمی رفت و من هفته ای مرخصی گرفته بودم که روزآخرش هم رو به پایان بود. می بایست هرطور شده درآن فرصت باقی مانده کُمد را از هم باز می کردم  و بیرون می گذاشتم. کلمات کلیدی: رمان اجتماعی، دانلود رمان اجتماعی، دانلود رمان تو راست می گفتی پدر، برچسب‌ها: رمان اجتماعی، دانلود رمان اجتماعی، دانلود رمان تو راست می گفتی پدر
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری