راهنمای مدیتیشن

راهنمای مدیتیشن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : فرامرز پورموسی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

راهنمای مدیتیشن مدیتیشن یا مراقبه به طور کلی فنون تسلط بر ذهن است.به گفته معتقدان این روش، هدف مراقبه تربیت و کنترل ذهن توسط تکنیک‌های درون‌نگرانه برای رسیدن به شادی آگاهی و آرامشی عمیق و طولانی و غیر وابسته به غیر است. بسیاری از آیین‌های درون‌انگارانه و برخی از دین‌های بزرگ به خصوص ادیان شرقی نظیر هندوئیسم و بوداگرایی آیین‌های مراقبه را نیز در بر می‌گیرند. اکثر روش‌های محبوب مراقبه ریشهٔ شرقی دارند. از روشهای معروف مراقبه شرقی مراقبه متعال (تی. ام.)، ذاذن و مراقبه ویپ‌آسانا است. حق تکثیر: قرار گرفتن کتاب به طور رایگان در سایت ها مجاز میباشد اما فروش آن توسط سایت ها در قالب پی دی اف و غیره پیگرد قانونی دارد. کلمات کلیدی: آموزش مدیتیشن، اصول مدیتیشن، ریکی، یوگا، تکنیک های مدیتیشن، مدیتیشن چیست، دانلود آموزش مدیتیشن، چگونه مدیتیشن کنیم، آموزش مدیتیشن به زبان ساده، مدیتیشن در خانه، برچسب‌ها: آموزش مدیتیشن، اصول مدیتیشن، ریکی، یوگا، تکنیک های مدیتیشن، مدیتیشن چیست، دانلود آموزش مدیتیشن، چگونه مدیتیشن کنیم، آموزش مدیتیشن به زبان ساده، مدیتیشن در خانه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری