نام های کهن گیلکی

نام های کهن گیلکی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • مترجم : علی رضاپور
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

نام های کهن گیلکی به کمک این مقاله دیارمان گیلان را بهتر بشناسیم و برای آن ارزش قائل شویم. من هنگامی بود که به دنبال نام های کهن گیلکی می گشتم، ولی نه کتاب و نه مقاله ای در این خصوص یافتم که در این باره نوشته شده باشد. به همین دلیل شروع کردم به نوشتن این مقاله. من این مقاله را به زبان گیلکی و گویش بیه پیش نوشتم و اکنون در این جستار دست به ترجمه ی فارسی آن به منظور استفاده ی فارسی زبانان زدم. برای آوانگاری نام ها از خط اوستایی(دین دبیره) استفاده کردم چرا که هم از آوانگاری انگلیسی کامل تر (و زیباتر) و هم اینکه برای سرزمین خودمان است. به این منظور حروف اوستایی را برایتان گذاشتم تا آوانگاری ها را بخوانید. بیش از ششصد نام کهن و باستانی گیلکی ترجمه شده از متن گیلکی. کلمات کلیدی: زبان گیلکی، نام های گیلکی، فرهنگ نام های گیلکی، برچسب‌ها: زبان گیلکی، نام های گیلکی، فرهنگ نام های گیلکی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری