خواص فیزیکی مکانیکی چوب

خواص فیزیکی مکانیکی چوب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عبدالرحمن حسىن زاده، احمد جهان لتیبارى
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

خواص فیزیکی مکانیکی چوب در این کتاب ویژگی های فیزیکی و مکانیکی چوب آموزش داده می شود. در بخش اول مسائل مربوط به خواص فیزیکی چوب شامل رنگ، بو و طعم، رطوبت و همکشیدگی و واکشیدگی چوب و عکس العمل چوب در مقابل وضعیت و عوامل محیط مصرف، وزن مخصوص و در پایان، خواص مربوط به صوت، طنین، الکتریسیته، حرارت و عایق بودن چوب در مقابل این عوامل مورد بحث قرارمی گیرد و موارد کاربردی آن ذکر می گردد. بخش دوم کتاب به مسائل مربوط به خواص مکانیکی چوب، هم چنین مقاومت چوب در مقابل نیروهای خمشی، کششی، فشاری، برشی وضربه و روش های اندازه گیری آن اختصاص دارد. البته مثال هایی، در خصوص موارد استفاده از این مقاومت ها در استفاده از چوب، ذکر شده است. افزون بر این، تأثیر عوامل مختلف مربوط به چوب و نیز محیط مصرف آن بر مقاومت های چوب بیان شده است. کلمات کلیدی: خواص چوب، ویژگی های چوب، چوب شناسی، انواع چوب، چوب شناسی، سختی چوب، برچسب‌ها: خواص چوب، ویژگی های چوب، چوب شناسی، انواع چوب، چوب شناسی، سختی چوب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری