رنگ چشم تو: مجموعه لالایی

رنگ چشم تو: مجموعه لالایی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نفیسه نواب پور
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

رنگ چشم تو: مجموعه لالایی لالایی ها را اصوات یا آوازهای مادران و دایه ها برای خواب کردن کودکان تعریف می کنند و در زمره ی ادبیات شفاهی به حساب می آورند. لالایی ها گاه شعرهایی هستند که شاعرانه سروده می شوند و گاه برای پر کردن ملالِ کار وقت گیرِ خواب کردن کودک، به زبان می آیند. اولین لالایی را بداهه و موزون، وقتی کودکم هنوز پنج روزه بود خواندم. بعد از آن به دنبال شناخت ماهیت لالایی، لالایی هایی از گوشه و کنار دنیا پیدا کردم و آنها که بیشتر دوست داشتم را در این مجموعه گرد آورده ام. اعتبار و تنوع مجموعه را مدیون مترجمان فرانسوی متن ها هستم و هرکجا ممکن بوده، گوشه چشمی به متن اصلی انداخته ام. کلمات کلیدی: شعر نو، مجموعه شعر نو، دانلود لالایی، مجموعه شعر لالایی، دانلود کتاب لالایی، لالایی برای کودکان، برچسب‌ها: شعر نو، مجموعه شعر نو، دانلود لالایی، مجموعه شعر لالایی، دانلود کتاب لالایی، لالایی برای کودکان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری