عملیات دستگاهی در صنایع شیمیایی

عملیات دستگاهی در صنایع شیمیایی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ساسان صدرایی نوری
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

عملیات دستگاهی در صنایع شیمیایی نویسندگان: سیّد پندار توفیقی، ساسان صدرایی نوری کتاب حاضر که جهت درس عملیات صنایع شیمیایی تألیف گردیده است شامل فصول متنوع و مورد نیاز هنرجویان رشته ی مذکور می باشد. در فصل های اول تا پنجم سیستم های اندازه گیری و تبدیل واحدها، فصول مربوط به دما، فشار، جریان سیالات، ترازوها و چگالی سنج ها مطرح و بر اساس نیازهای موجود تألیف گردیده است. فصل ششم پمپ ها و کاربرد آن در صنایع شیمیایی، فصل هفتم مبدل های حرارتی و فصل هشتم کنترل فرآیندهای شیمیایی را دربر می گیرد. در فصل نهم راکتورهای شیمیایی و انواع آنها شرح داده شده است. فصل دهم به بررسی مخلوط کن ها و خردکن ها می پردازد و فصل یازدهم عملیات استخراج و تقطیر و ستون های مربوطه را شرح می دهد. فصل یازدهم بازنویسی کتاب مبانی صنایع شیمیایی و مبحث مربوط به کوره ها و برج های خنک کن نیز از فصل هفتم کتاب مبانی صنایع شیمیایی اقتباس شده است. کلمات کلیدی: صنایع شیمیایی، رشته صنایع شیمیایی، برچسب‌ها: صنایع شیمیایی، رشته صنایع شیمیایی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری