رمزنگاری حافظه راز نوابغ

رمزنگاری حافظه راز نوابغ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید فوژان حکیم زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

رمزنگاری حافظه راز نوابغ آنچه در کتاب رمزنگاری حافظه، راز نوابغ مطرح شده تکنیک هایی است که به شما دوست عزیز اجازه می دهد با صرف زمان کوتاهی در هر روز پس از یک هفته بتوانید نتایج چشمگیری در تقویت حافظه خود  مشاهد کنید. این تکنیک های توسط برترین اساتید حافظه جهان معرفی شده و توسط هزاران نفر مورد استفاده و آزمایش قرار گرفته. برای انجام این تمرینات نیاز نیست تغییری در برنامه روزانه خود ایجاد کنید،می توانید همزمان با انجام کارهای روزانه این تمرینات را انجام دهید. بعد از آشنایی و استفاده از این تکنیک های می توانید توان حافظه خود را حداقل تا دو برابر افزایش دهید و تغییر نگرش دیگران نسبت به خود را بصورت واضح مشاهده نمایید. با داشتن حافظه قوی اعتماد به نفستان افزایش می یابد، با افزایش اعتماد به نفس، امکان موفقیت شما بیشتر می شود. داشتن حافظه قوی به شما این اجازه را می دهد برای انجام امور زمان کمتری صرف کنید و از زمان که با ارزشترین داراییتان است به خوبی استفاده نمایید. کلمات کلیدی: رمزنگاری حافظه، افزایش هوش و حافظه، افزایش قدرت ذهن، تقویت حافظ، برچسب‌ها: رمزنگاری حافظه، افزایش هوش و حافظه، افزایش قدرت ذهن، تقویت حافظ
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری