روشنایی فنی

روشنایی فنی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدحسن اسلامی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

روشنایی فنی نویسندگان: محمدحسن اسلامی، شهرام خدادادی و علیرضا حجرگشت کتابی که در اختیار دارید، بر اساس استاندارد رشتۀ مهارتی برق ساختمان درجۀ 1 تهیه و تدوین شده است. در این مجموعه سعی شده است تا بین مطالب پودمان، از نظر محتوا و ساعات تعیین شده برای توانایی ها، هماهنگی لازم وجود داشته باشد. در واحد کار اول تا سوم، طراحی روشنایی، سیم کشی مدارات لامپ های مخصوص و تابلو های توزیع انرژی الکتریکی را فرا خواهید گرفت و در واحد کار آخر، طرز نقشه کشی و نقشه خوانی مدارات برق ساختمان با رایانه را خواهید آموخت. استفاده از تصاویر مستند و متنوع و کارهای عملی متناسب با بخش نظری واحد کار به امر یادگیری مؤثر هنر جویان و علاقه مندان کمک خواهد کرد. در آخر هر واحد کار نیز پرسش های چهار گزینه ای جهت ارزش یابی لحاظ شده است. کلمات کلیدی: دانلود کتاب رشته برق، برق کشی خانه، پروژه روشنایی فنی، روشنایی فنی pdf، برق کشی ساختمان، برق کشی ساختمان pdf، مراحل برق کشی ساختمان، تابلو برق، برچسب‌ها: دانلود کتاب رشته برق، برق کشی خانه، پروژه روشنایی فنی، روشنایی فنی pdf، برق کشی ساختمان، برق کشی ساختمان pdf، مراحل برق کشی ساختمان، تابلو برق
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری