کلید موفقیت در کنکور

کلید موفقیت در کنکور

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مصطفی سعیدی
  • چاپ و سال / کشور: 2015

توضیحات

کلید موفقیت در کنکور هدف واقعی، هدف مشخص، ویژه، قابل اندازه‌گیری و زمان بندیشده است. هدفی که هدف نیست، آرزو یا امیدی نامشخص و مبهم است، خیالی است که در هوا معلق است. مردمانی که اهداف خاص و شفاف دارند کسانی هستند که خیلی دقیق میدانند چه می‌خواهند و از کسانی که زندگی خود را با بهترین ایده ها سپری میکنند بسیار متفاوت هستند. توانایی تصمیم‌گیری دقیق در هر مرحله از زندگیتان، یکی از مهمترین مسئولیت‌های زندگی بزرگ سالی شماست. وقتی اهداف خود را مشخص کردید، توانایی شما برای تنظیم و مدیریت زمان تا حد بسیار زیادی افزایش می‌یابد. کلمات کلیدی: تکنیک های موفقیت در کنکور، موفقیت در کنکور، روش های صحیح مطالعه برای کنکور، فنون تست زنی، بهترین زمان مطالعه، بهترین زمان یادگیری درس، آموزش مطالعه، آموزش تست زنی، برچسب‌ها: تکنیک های موفقیت در کنکور، موفقیت در کنکور، روش های صحیح مطالعه برای کنکور، فنون تست زنی، بهترین زمان مطالعه، بهترین زمان یادگیری درس، آموزش مطالعه، آموزش تست زنی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری